pühapäev, 1. aprill 2007

1. APRILL

Hommikune õudtüütu telefonihelin teises toas tähendas naljapäeva algust: perekond vana-lõunast arvas mulle tõsidusest pakatavalt lugu vesta, sellest et ema ja venna taas ühisteenuste kontrollile vahele jäid. Mina, kes ma veel öisest pidutsemisest kell 12 täiesti öine olin, reageerisin sellele teatele teadagi ärritunult nig ei mõistnud miks nad kena päeva puhul jala siis ei võinud käia. Hetk hiljem naerulaginat kuldes jõudis ka minuni, et tegemeis oli lihtlabase naljaga 1. aprilli hommikul ja veel minu kulul.....
Jo oleks ma siis sellest naljast õppinud....
Kella kaheks paiku õhtul avastasin, et Nuki on mulle helistasin. Hellasin tagasi ja Nuki seletab siis, et mulle olla Kesk 1 aadressil tulnud kiri, mingi hispaaniakeelne ja mingi 1300 rahaühikut asjaõiendus sisse kirjutatud. Mina muidugi arvasin, et parkimistrahv, mis suvest 2006 maksmata Hispaanias jäi on nüüd siis meid üles leidnud.... telefoni teisest otsast kostis rahulolev naer.... Jälle, jälle, jälleee ........ minaaaa

Kommentaare ei ole: