pühapäev, 16. detsember 2007

MÕNIKORD VEAB KOHE KAKS KORDA JÄRJEST

Tore, kui sind ikka nooremaks peetakse ja ikka veel üliõpilasena arvestatakse. Igal juhul olen päkapikkudele tänulik, et ka järgmisest aastast olen üliõpilaspileti omanik ja saan pilet.eest soodustusega ühistranspordi kuupileti osta :) Mõnel kohe veab ja veab juba teist aastat :)

Nädal pingutust veel ja siis saabub koos suurte pühadega pisut vaheaega. Juba mitmendat aastat järjest olen tabanud ennast mõttelt, kumba ma ootan rohkem, kas jõule või jõuludega kaasnevat vaheaeg? Ikka vist mõlemaid. Igal juhul ei kuulu ma sel aastal nende seltis, kes jõuluaega kiruvad ja kogu selle jandi taga ainult kaubandust näevad. Loomulikult ei meeldi mulle ka kahe jogurti ja pätsi leiva pärast kuni pool tundi kassasabas istuda, aga kui pühasid pole - mida me siis veel ootame sellest pimedast ja lumevabast ajast. Pühadepuhul vabaks antud päevad, kenasti sätitud värvilised tulukesed ja leidlikud jõulukingid kuluvad ju kõigile marjaks ära :)

2 kommentaari:

Heidi ütles ...

Kaunist jõuluaega sulle.
Eks me püüa kõik kuidagi lõõgastavalt vaheaja vabadust nautida.

Heidi ütles ...

Kaunist jõuluaega.
Eks me kõik püüa vaheaja vabadust lõõgastavalt nautida.