teisipäev, 11. märts 2008

NAISTEPÄEVA MURDVARGAD

Läbi une tundus mulle, et keegi nagu sahkerdas välisukse kallal. Silmad pärani kinni ajasin poolsosinal Martinit üles, et viimane ka kuulataks, mis toimub. Midagi oli tigimata teoksil ja kuna Martin midagi vastu ei kobisenud, siis pidin silmad ise lahti sirutada ja üle tsekkama, mis värk on...

Ossaa..... naistepäev tuli uksest sisse, suur kimp kollaseid õisi käes... (Martin kadumist mingist hommikutunnist alates, ma polnud märganudki - vot selline hull uni)... Ja veel vein ning juust nii hea ja itaaliapärased hommikusaiad! Mina õnnelik:)

Õhtul sattusime mingi ime läbi Rockstarsi extrakuiva martinit käes hoides Brides in Bloomi kuulama. Tegelikult tegid nad asja päris armsasti ära ja lõpus kinkisid neidudele ja naistele lilligi (mina muidugi neiukene). Rockstars ise mulle ei meeldinud: klaasid läbipaistmatud, joogid soojad ja pelmeenihaisu puhangud läbi alumise korruse lavani välja. Huh....

Öötunnid saabusid - uks kinni, silm kinni, suu ka kinni ja kõik kolm S'i villase teki alla :p

Kommentaare ei ole: