neljapäev, 17. juuli 2008

SÜNNIPÄEVAKINK

Ei tea, kas see halltoonides voodipesuost oli nüüd siis paduvihmast või hoopis momendil domineerinud hetkeseisundist inspireeritud, kuid igal juhul näeb see väga hea välja. Mis kõige olulisem, ta sobib suurepäraselt sellele tuttuuele voodile, mille peal ma praegu lebotan ja mis mis minu sünnipäevaks alles täna saabus. Eks ma ole ise kinnitanud, et võtan kuus kuud enne ja pärast sünnat kingitusi vastu ning sellest ilmselt siis ka see pisuke (pea nädalakese pikkune) viivitus. Hullult mõnus ja kõrge ja lai ja pehme ja täiesti uus :p Ja kuigi mu mõõtmed on suvega pisut suurenenud ;) on voodis ruumi veel nii Sabakesele kui ka Mikeyle.

Viimane tegelaskuju hetkel küll natuke pidurdab - tema meelest on uus voodi liiga kõrge - tuleb sportima hakata ;) ning lisaks sellele on tema kolatoast tehtud mingi kile ja urkavaba magamistuba. Teda solvas vist ka eilne kraapimistoru ost ja selle kasutamisõppetunni läbimine, sest temal iseenesest ju, polnud idee-poegagi lõpetada selle voodi närimine, millel ta ise magab.

Tänud kõigile, kes voodiprojektis osalesid ja minu tulevaste aastakäikude unede eest hoolitsesid :)
Ja nagu näha (pigem ikka tunda) esimene ports und on saabumas, silmalaud on nii rasked nii rasked, nii rasked, voodi on nii pehme, nii mõnus, nii suur ...

1 kommentaar:

Turbotigu ütles ...

Tundub tõesti kõrge voodi, aga vähemalt on redel kohe käeulatuses:)