kolmapäev, 29. august 2007

LOPSAKAS LOODUS ja MEELETUD PALMID ehk 3. PÄEV

Martin magab välja aklimatiseerumist ;) On hommik ka mina naudin magamituba rõdu ja kauni vaatega.

Sõitsime idakaldale, Povoka linnake esimene saarele tekkinud asustatud paigake, väike mäevallutuas, kollased ploomid, hulganisti kauneid vaateplatvorme. Faijal de Terra käänuline tee, soovitavad kurvivõtmiskiirused 50 km /h, kõige idapoolsem linn Nordeste ja kõige nõmedam kalapraad (küüslaugukastmes praetud skumbria) maailmas:p

Hull laskumine majakani ja veel hullem ülessõit, mis tõi Martini kaelal 10 sendi suurused higipiisad :p Mina olin igate pidi seda meelt, et miskid jumalikud jõud võiksid sekkuda ja meid lihtsalt ilusate silmade ja laheke naeratuse eest abistada :p
Vesiveskid ja inimese poolt natuke paremale võis siis vasakule juhitud koskedesüsteemid, metsikud veelangemised ja meeletult lopsakas loodus, metsikud palmid ning kõik teised inimsööjad taimed :p

Pidu Ribeira grandes, verivorst ja keedetud mais, 2000 m kiirteed ning metsikult muljeid
Kell 11 jõudsime hotelli tagasi– olin läbi läbi väsinud. Martin üritas näidata mulle pilte, aga ma ei suutnud enam – raske uni haaras kaisu...

Kommentaare ei ole: